ЕКСКЛУЗИВНА АНАЛИЗА НА МАРКЕТИНГ ИНДУСТРИЈАТА ВО МАКЕДОНИЈА

На првиот фестивал за дигитална креативност и технологии Socialize 2025, ексклузивно ќе биде претставена првата сеопфатна анализа на маркетинг индустријата во Македонија, подготвена од Бизнис Мрежа, водечката платформа за деловна интелигенција и финансиски анализи. Оваа анализа ќе понуди податоци кои ќе ги  отворат вратите за подлабоко разбирање на индустријата која го креира имиџот, пораката и комуникацијата на брендовите во земјата. 

Што содржи анализата? 

1. Макроекономски показатели за маркетинг индустријата 

  • Вкупен број на компании што работат во сферата на маркетингот 
  • Вкупни приходи и добивка на индустријата 
  • Вкупен број на вработени лица во дејноста 

Овие податоци даваат прецизен преглед за економската важност и обемот на маркетинг секторот во домашната економија. 

 
2. Сегментација на маркетинг агенциите 

Анализата нуди длабока категоризација на агенциите според: 

  • Локација (по градови) 
  • Дејност (PR, дигитален маркетинг, брендинг, медиапланирање, и др.) 
  • Година на основање:

    • до 5 години
    • 5-10 години
    • над 10 години
  • Сопственост: 

    • Македонска
    • Странска
  • Приходи: 

    • Топ 10 агенции по приход
    • Групирање: до 6 милиони денари, 6-30, 30-60, 60-100, над 100 милиони денари 
  • Добивка: 

    • Топ 10 агенции по добивка
    • Групирање: до 3 милиони, 3-6 милиони, над 6 милиони денари
  • Број на вработени: 

    • 0
    • 1-5
    • 6-10
    • 11-25
    • 25-50
    • 50+
  • Топ 10 македонски компании по приход 

Овие податоци овозможуваат подобро разбирање на пазарната структура и конкурентската распределба. 

 
3. Импакт во државната каса 

Маркетинг индустријата не само што генерира вредност, туку и придонесува во државниот буџет: 

  • Вкупно платени даноци од дејноста 
  • Удел на топ 20% компании во вкупните уплати кон државата 

 
4. Стартапи и одржливост на нови агенции 

Изминативе години сведочиме на раст на нови маркетинг бизниси. Анализата ги опфаќа: 

  • Број на новоосновани агенции (2020 – Q1 2025) 
  • Процент на активни/неактивни компании 
  • Број на згаснати агенции 
  • Компании во стечај и ликвидација 

Овие податоци ќе дадат слика за одржливоста и динамиката на стартап сцената во маркетингот. 

5. Буџети за маркетинг во македонската економија 

Со посебна методологија, анализава ги истражува: 

  • Маркетинг буџетите на македонските компании 
  • Потрошувачката на маркетинг и комуникациски активности според достапните јавни и финансиски извештаи 

Зошто е важна оваа анализа? 

✅ Првпат добиваме структуриран и финансиски прецизен увид во маркетинг индустријата во Македонија 
✅ Компаниите ќе разберат каде и како се трошат маркетинг буџетите 
✅ Агенциите ќе можат да ја оценат својата позиција во однос на конкуренцијата 
✅ Стратешки алат за инвеститори, маркетинг менаџери, и претприемачи 

Подготвено од Бизнис Мрежа 

Со повеќе од 12 години искуство, Бизнис Мрежа е најрелевантниот извор за пазарни и финансиски податоци во Македонија. Нашата онлајн платформа овозможува: 

  • Деловна интелигенција 
  • Конкурентски анализи 
  • Паметни деловни одлуки 

Не пропуштајте! 

Бидете дел од Socialize Digital Creativity & Tech Festival и добијте пристап до оваа ексклузивна анализа што ќе ги отвори клучните прашања за иднината на маркетинг индустријата во земјаваКУПИ КАРТИ ТУКА

Поврзани Новости

ФЕСТИВАЛОТ ЗА ДИГИТАЛНА КРЕАТИВНОСТ И ТЕХНОЛОГИИ – SOCIALIZE 2025 УСПЕШНО СТАРТУВАШЕ СО СВОЕТО ПРВО ИЗДАНИЕ 

25.04.2025

Со повеќе од 400 учесници, инспиративни говорници, динамични работилници и доделување на првите Socialize Awards, фестивалот постави нови стандарди во…
Прочитај повеќе

Интервју I Игор Трпковски, Иуте: BNPL (Buy now, pay later) – Од иновација до моќна бизнис алатка

23.04.2025

Во бизнис опкружувањето, „Купи сега, плати подоцна – Buy now, pay later“ (BNPL) моделот станува сè повеќе популарен како начин…
Прочитај повеќе

Нов рок за аплицирање за награди: 15 АПРИЛ 2025

11.04.2025

Доколку сте дел од тим кој создава исклучителни дигитални искуства или имате проект, апликација, поткаст или кампања што направила „бум“…
Прочитај повеќе

“Buy now, pay later” револуцијата: Го трансформираме пазарот и растеме заедно

07.04.2025

Флексибилниот модел на плаќање „Купи сега, плати подоцна-Buy now pat later“ кој Иуте Македонија пионерски го воведе на пазарот, веќе…
Прочитај повеќе