ЕКСКЛУЗИВНА АНАЛИЗА НА МАРКЕТИНГ ИНДУСТРИЈАТА ВО МАКЕДОНИЈА

На првиот фестивал за дигитална креативност и технологии Socialize 2025, ексклузивно ќе биде претставена првата сеопфатна анализа на маркетинг индустријата во Македонија, подготвена од Бизнис Мрежа, водечката платформа за деловна интелигенција и финансиски анализи. Оваа анализа ќе понуди податоци кои ќе ги  отворат вратите за подлабоко разбирање на индустријата која го креира имиџот, пораката и комуникацијата на брендовите во земјата. 

Што содржи анализата? 

1. Макроекономски показатели за маркетинг индустријата 

  • Вкупен број на компании што работат во сферата на маркетингот 
  • Вкупни приходи и добивка на индустријата 
  • Вкупен број на вработени лица во дејноста 

Овие податоци даваат прецизен преглед за економската важност и обемот на маркетинг секторот во домашната економија. 

 
2. Сегментација на маркетинг агенциите 

Анализата нуди длабока категоризација на агенциите според: 

  • Локација (по градови) 
  • Дејност (PR, дигитален маркетинг, брендинг, медиапланирање, и др.) 
  • Година на основање:

    • до 5 години
    • 5-10 години
    • над 10 години
  • Сопственост: 

    • Македонска
    • Странска
  • Приходи: 

    • Топ 10 агенции по приход
    • Групирање: до 6 милиони денари, 6-30, 30-60, 60-100, над 100 милиони денари 
  • Добивка: 

    • Топ 10 агенции по добивка
    • Групирање: до 3 милиони, 3-6 милиони, над 6 милиони денари
  • Број на вработени: 

    • 0
    • 1-5
    • 6-10
    • 11-25
    • 25-50
    • 50+
  • Топ 10 македонски компании по приход 

Овие податоци овозможуваат подобро разбирање на пазарната структура и конкурентската распределба. 

 
3. Импакт во државната каса 

Маркетинг индустријата не само што генерира вредност, туку и придонесува во државниот буџет: 

  • Вкупно платени даноци од дејноста 
  • Удел на топ 20% компании во вкупните уплати кон државата 

 
4. Стартапи и одржливост на нови агенции 

Изминативе години сведочиме на раст на нови маркетинг бизниси. Анализата ги опфаќа: 

  • Број на новоосновани агенции (2020 – Q1 2025) 
  • Процент на активни/неактивни компании 
  • Број на згаснати агенции 
  • Компании во стечај и ликвидација 

Овие податоци ќе дадат слика за одржливоста и динамиката на стартап сцената во маркетингот. 

5. Буџети за маркетинг во македонската економија 

Со посебна методологија, анализава ги истражува: 

  • Маркетинг буџетите на македонските компании 
  • Потрошувачката на маркетинг и комуникациски активности според достапните јавни и финансиски извештаи 

Зошто е важна оваа анализа? 

✅ Првпат добиваме структуриран и финансиски прецизен увид во маркетинг индустријата во Македонија 
✅ Компаниите ќе разберат каде и како се трошат маркетинг буџетите 
✅ Агенциите ќе можат да ја оценат својата позиција во однос на конкуренцијата 
✅ Стратешки алат за инвеститори, маркетинг менаџери, и претприемачи 

Подготвено од Бизнис Мрежа 

Со повеќе од 12 години искуство, Бизнис Мрежа е најрелевантниот извор за пазарни и финансиски податоци во Македонија. Нашата онлајн платформа овозможува: 

  • Деловна интелигенција 
  • Конкурентски анализи 
  • Паметни деловни одлуки 

Не пропуштајте! 

Бидете дел од Socialize Digital Creativity & Tech Festival и добијте пристап до оваа ексклузивна анализа што ќе ги отвори клучните прашања за иднината на маркетинг индустријата во земјаваКУПИ КАРТИ ТУКА

Поврзани Новости

Презентација | Никола Соколов, Influencers.club: Скалирање без инвестиции – Како го изградивме influencers.club до глобален бренд без VC пари

03.11.2025

Во време кога стартап културата често значи трка по инвестиции, Никола Соколов од Influencers.club на фестивалот „Socialize 2025“ понуди целосно…
Прочитај повеќе

Презентација | Каидо Кук, Иуте Естонија: BNPL – Од иновација до моќна бизнис алатка

03.11.2025

Кога ќе се спомне „Buy Now, Pay Later“ (BNPL), повеќето помислуваат на банкарски модел. Но презентацијата на Каидо Кук, раководител…
Прочитај повеќе

Презентација | Д-р Ирена Богоевска Гаврилова, Економски факултет при УКИМ: Маркетинг преку инфлуенсерите – Како инфлуенсерите влијаат врз зголемување на продажбата

28.10.2025

Дали допадливоста продава? Според д-р Ирена Богоевска Гаврилова, одговорот е силно „да“. На фестивалот за дигитална креативност и технологии „Socialize…
Прочитај повеќе

Презентација | Дарко Ефремов, SupportKocani.com: Од желба да се помогне до платформа за донации во милиони за 2 часа

28.10.2025

Кога веста за трагедијата во Кочани го обиколи регионот, емоциите беа силни, но уште посилна беше одлуката на една група…
Прочитај повеќе