Интервју I Игор Трпковски, Иуте: BNPL (Buy now, pay later) – Од иновација до моќна бизнис алатка

Во бизнис опкружувањето, „Купи сега, плати подоцна – Buy now, pay later“ (BNPL) моделот станува сè повеќе популарен како начин за поттикнување на бизнис продажбите, финансиска флексибилност и уникатно потрошувачко искуство по светски терк.  Кај нас, Иуте Македонија го воведе ова решение пред 3 години и во моментов соработува со повеќе од 650 партнери, 1000 продажни места и 100 е-продавници.

Игор Трпковски, Комерцијален директор на Иуте, објаснува повеќе на темата како BNPL станува катализатор на бизнис промени и трансформација.

BNPL станува сѐ поприсутен на глобално и локално ниво. Како го доживувате неговото влијание врз дигиталната трансформација на пазарот?

Игор Трпковски: Нашето искуство со BNPL покажува дека не станува збор само за флексибилен иновативен финансиски модел, туку вистински катализатор за дигитална и бизнис трансформација. Преку нашата мобилна апликација MyIute, која користи машинско учење и вештачка интелигенција, клиентите можат целосно дигитално да купуваат и плаќаат на рати, брзо, безбедно и транспарентно. За трговците, ова значи нов канал за дополнителна продажба, проширување на клиентската база и зголемени приходи – сето тоа без дополнителен ризик и со лесна и едноставна интеграција без дополнителни трошоци. Исплатите се вршат истиот ден и нивната ликвидност никогаш не доаѓа во прашање.

Какви се конкретните резултати кои ги забележавте кај партнерите што го имаат интегрирано BNPL моделот?

Игор Трпковски: Во изминатата година, нашата партнерска мрежа порасна за 53%, а бројот на ново-интегрирани е-продавници за 40%. Истовремено, базата на активни корисници порасна за повеќе од 25%. На пример, нашиот онлајн партнер и еден од најбрзорастечките маркетплејси Супермарт реализираше 40% од вкупната продажба преку нашиот BNPL канал. Ова се силни показатели за ефектот што го има BNPL врз растот и позиционирањето на компаниите во дигиталната економија.

Освен финансискиот аспект кој не вклучува никаков трошок и едноставната ингеграција, што е клучно за успешно имплементирање на BNPL во еден бизнис?

Игор Трпковски: Клучно е партнерството да не заврши со техничката интеграција. Ние нудиме целосна поддршка – од иницијалните консултации и API скрипти за платформите како WordPress, Presta Shop и OpenCart, до заеднички маркетинг активности.

Исто така, партнерите освен што добиваат комплетна поддршка за време на целиот процес на интеграција, добиваат и вклучување во заеднички маркетинг активности со цел соодветна промоција, како и континуирана техничка и партнерска поддршка. Нашата цел е постигнување на долгорочен ефект и резултати.

Какво е значењето на партнерската корисничка поддршка во контекст на BNPL?

Игор Трпковски: Со потпишување на договорот, партнерите добиваат целосна обука. Покрај тоа што целата постапка е дигитална, на располагање е live status платформа на која во исто време работиме ние, а партнерите го следат статусот, пришто активен е и chat box со 24/7 поддршка за партнерската мрежа и нивните вработени.

Освен дигиталниот процес, достапност и напредни алатки, на располагање имаме мрежа од теренски координатори на партнерската мрежа, кои се распределени низ цела држава и достапни за партнерите за време на целото работно време.

Несомнено е дека денес, клиентите, односно потрошувачите бараат брзи, јасни и достапни одговори. Нашата цел е заеднички со партнерите да им овозможиме целосна достапност, транспарентност и врвно корисничко искуство, токму она што е потребно за креирање на релации од доверба и лојалност.

Колку е важна креативноста и дигиталната присутност во денешното работење и како Иуте го негува тој пристап?

Игор Трпковски: Во Иуте сме посветени на градење култура на креативност, каде што се охрабрува секој тим да размислува „надвор од шаблонот“ и да ги следи глобалните трендови. Веруваме дека дигиталната присутност денес не е опција, туку основа за кредибилитет, раст и доверба. Токму затоа постојано инвестираме во дигитални алатки и нови персонализирани решенија кои го подобруваат корисничкото искуство.

Што би им препорачале на компаниите кои сѐ уште не го имаат интегрирано BNPL моделот?

Игор Трпковски: Нашата препорака е – направете го првиот чекор. Процесот е брз, едноставен и безбеден. Нашиот тим е тука за целосна техничка и бизнис поддршка, од иницијална евалуација до имплементација и заедничка промоција. Во време кога BNPL пазарот во Европа надмина 220 милијарди долари, а бројот на корисници глобално се движи кон 900 милиони до 2027, прашањето е само кога, а секако – колку побрзо, толку подобро за вашиот бизнис.

Бизнисите кои се иновативни и сакаат да растат на долг рок, веќе ја препознаа оваа алатка како одлична можност за бизнис експанзија и пазарен раст, нудејќи им на своите корисници уникатно и иновативно потрошувачко искуство.

Поврзани Новости

ФЕСТИВАЛОТ ЗА ДИГИТАЛНА КРЕАТИВНОСТ И ТЕХНОЛОГИИ – SOCIALIZE 2025 УСПЕШНО СТАРТУВАШЕ СО СВОЕТО ПРВО ИЗДАНИЕ 

25.04.2025

Со повеќе од 400 учесници, инспиративни говорници, динамични работилници и доделување на првите Socialize Awards, фестивалот постави нови стандарди во…
Прочитај повеќе

ЕКСКЛУЗИВНА АНАЛИЗА НА МАРКЕТИНГ ИНДУСТРИЈАТА ВО МАКЕДОНИЈА

17.04.2025

На првиот фестивал за дигитална креативност и технологии Socialize 2025, ексклузивно ќе биде претставена првата сеопфатна анализа на маркетинг индустријата…
Прочитај повеќе

Нов рок за аплицирање за награди: 15 АПРИЛ 2025

11.04.2025

Доколку сте дел од тим кој создава исклучителни дигитални искуства или имате проект, апликација, поткаст или кампања што направила „бум“…
Прочитај повеќе

“Buy now, pay later” револуцијата: Го трансформираме пазарот и растеме заедно

07.04.2025

Флексибилниот модел на плаќање „Купи сега, плати подоцна-Buy now pat later“ кој Иуте Македонија пионерски го воведе на пазарот, веќе…
Прочитај повеќе