Интервју | Милан Савов, SmartClick: Од фриленс кон бренд со јасна визија

Патот од индивидуален фриленсер до основач на успешна агенција со јасна ниша и стратешка насока не е секогаш драматичен, но бара внимателна и храбра одлука, како и јасна визија. Милан Савов, основач на SmartClick, го направи токму тој чекор – со фокус на раст, вредност и квалитет, без преголема драма.  Денес, неговата агенција работи со B2B SaaS компании ширум светот, применувајќи прецизна SEO стратегија и со јасно дефиниран идеален клиент. 

Во разговорот за првото издание на Socialize, Савов зборува за важноста на продажбата како нов начин на размислување, за улогата на фокусот во градењето експертиза и за тоа што значи кога агенцијата станува и сопствен клиент. Ова интервју нуди искрен увид во претприемачкиот премин што сè уште го задржува суштинскиот фриленсерски дух, надграден со тим, структура и резултати што носат препознатливост на глобално ниво. 

1. Како настана идејата за SmartClick? 

Сè започна додека работев како фриленсер. Имав многу работа, не можев да постигнам, а во мене веќе тлееше претприемачкиот дух – идејата да направам тим и да опслужиме повеќе клиенти. 

Во тој период, еден од клиентите имаше многу повеќе задачи од тоа што јас сам можев да ги завршам. Тој ми предложи да отворам компанија, за да му ги покријам сите барања и да може полесно да ме плаќа. 

Така решив – ќе земам уште еден човек со мене и ќе стартуваме. Така настана SmartClick. 

2. Што беше најтешкиот mindset shift од фриленсер во претприемач? 

Продажбата. Како фриленсер, клиентите сами ме наоѓаа. Профил, рејтинг, портфолио – и работата доаѓаше. Но кога отворив агенција, сè се смени. Сега јас требаше да ги носам клиентите. 

Требаше време да сфатам дека продажбата не е наметнување. Преку настани, запознавања, разговори – разбрав дека продажбата значи само: дали можам да ти помогнам? Ако можам – супер, ако не – не форсираме. 

И најважно – кога имаш тим што испорачува квалитет, клиентите не само што остануваат, туку и те препорачуваат. 

3. Колку е важно да си најдеш свој niche и да не работиш сè за секого? 

Пресудно е. Ако работиш сè за секого – не си експерт. А кога не си експерт, не можеш да наплатиш колку што вредиш. 

Кога најдовме кој е нашиот идеален клиент – B2B SaaS компании – сè си дојде на место. Знаеш на кои настани да одиш, со кого да зборуваш, кои проблеми ги решаваш, и кому помагаш. И целиот тим се структуира така што можеме најдобро да им служиме токму на тие клиенти. 

4. Што значи кога си сам на себе клиент? 

Тоа значи дека секогаш си последен на листа. Секогаш нешто итно излегува за клиентите, а твојот вебсајт, твоите KPIs, твојата стратегија – чекаат. Ние три пати го правевме вебсајтот, па го паузиравме. Додека не решивме да си бидеме самите себе клиент: со неделни состаноци, KPI, внатрешни репорти. Само така, конечно, го завршивме и објавивме новиот вебсајт. 

5. Каде го гледаш SEO-то во SaaS индустријата? И кога треба да се вклучи? 

SEO е стратешки потег, и најдобро е кога се планира од самиот почеток. 

Кога таргетираш зборови што луѓето свесно ги пребаруваат – резултатите доаѓаат. 

Ние секогаш работиме со стратегија што ги покрива трите фази на buyer journey: 

  • луѓе што се едуцираат и истражуваат, 
  • луѓе што споредуваат решенија, 
  • и тие што се спремни да купат. 

Ако SEO е поставен правилно – ќе донесе traffic и посети , но и клиенти. 

Поврзани Новости

Презентација | Никола Соколов, Influencers.club: Скалирање без инвестиции – Како го изградивме influencers.club до глобален бренд без VC пари

03.11.2025

Во време кога стартап културата често значи трка по инвестиции, Никола Соколов од Influencers.club на фестивалот „Socialize 2025“ понуди целосно…
Прочитај повеќе

Презентација | Каидо Кук, Иуте Естонија: BNPL – Од иновација до моќна бизнис алатка

03.11.2025

Кога ќе се спомне „Buy Now, Pay Later“ (BNPL), повеќето помислуваат на банкарски модел. Но презентацијата на Каидо Кук, раководител…
Прочитај повеќе

Презентација | Д-р Ирена Богоевска Гаврилова, Економски факултет при УКИМ: Маркетинг преку инфлуенсерите – Како инфлуенсерите влијаат врз зголемување на продажбата

28.10.2025

Дали допадливоста продава? Според д-р Ирена Богоевска Гаврилова, одговорот е силно „да“. На фестивалот за дигитална креативност и технологии „Socialize…
Прочитај повеќе

Презентација | Дарко Ефремов, SupportKocani.com: Од желба да се помогне до платформа за донации во милиони за 2 часа

28.10.2025

Кога веста за трагедијата во Кочани го обиколи регионот, емоциите беа силни, но уште посилна беше одлуката на една група…
Прочитај повеќе