Презентација | Коста Петров, P World: Повеќе од трендови: Верувањето на вашиот бренд е се!

Во свет каде што вниманието се брои во секунди, а трендовите траат колку еден swipe, највредната и најретката валута за брендовите станува довербата. Но довербата не се гради со кампањи, се гради со доследност, автентичност и суштинско верување. Оваа моќна порака ја испорача Коста Петров, извршен директор на глобалната агенција P World, за време на неговото предавање на фестивалот за дигитална креативност и технологии „Socialize 2025“ . Неговото обраќање беше јасен повик до маркетинг професионалците: време е да престанеме да трчаме по краткотрајни алгоритамски победи и да почнеме да градиме брендови што веруваат, инспирираат и траат.

Создадете движење, а не само публика

Во ера на постојан дигитален шум, луѓето бараат значење, не содржина. Петров ги охрабри брендовите да го откријат, дефинираат и јавно застапуваат своето верување. Не се работи за слоган или убава порака, туку за онаа вистина што живее во секој аспект од брендот. Тоа верување мора да биде преточено во акција и да биде видливо во секој допир со публиката. Преку примери како Nike („Ако имаш тело, ти си спортист“) или Dove („Вистинската убавина доаѓа во многу форми“), беше нагласено дека најмоќните брендови не се тие што говорат најгласно, туку тие што се најискрени.

Моќта на платформите е ограничена без вистинска цел

И покрај огромната експанзија на кратки видеа и „social-first“ содржина, податоците се јасни: 70% од потрошувачите очекуваат брендот да се залага за нешто поголемо од самиот себе. И уште поважно, 90% од нив ја градат довербата според тоа како брендот се претставува на социјалните мрежи. Креативноста и автентичноста не се „nice to have“ тие се дел од профитната равенка. Дури 47% од растот на продажбата доаѓа токму од квалитетот на креативата, според Nielsen. Пораката е едноставна: кратката форма не значи плитка содржина, напротив, токму таму има најголема можност за длабока поврзаност.

Верувањето како конкурентска предност

Во динамична средина каде што секојдневно никнуваат нови трендови, алатки и формати, брендот што знае во што верува е секогаш чекор напред. Тоа верување станува компас, стратегиски водич за секоја кампања, секој пост и секој избор. Петров ја заврши својата презентација со силна порака: не градете бренд што следи трендови, изградете бренд што ги создава. И кога ќе престанеме да мериме успех во лајкови и прегледи, а почнеме да го мериме во влијание, автентичност и лојалност, тогаш ќе знаеме дека навистина сме ја разбрале вредноста на брендот во новата дигитална ера.

Поврзани Новости

Презентација | Марина Трајковиќ, Coca-Cola Company: Како Coca-Cola го редефинира маркетингот со генеративна вештачка интелегенција

07.10.2025

Во време кога брендовите се натпреваруваат кој побрзо ќе впише „AI“ во својата стратегија, The Coca-Cola Company одамна го направи…
Прочитај повеќе

Презентација | Марија Мешкова, Zenfluent: Креаторот како ceo – Не креираме содржина, градиме светови 

01.10.2025

Кога креативноста ќе се спои со визија, настанува нешто многу подлабоко од обична содржина, се гради свет. Токму оваа трансформација…
Прочитај повеќе

Презентација | Јасмин Алиќ, Linkedin Growth Expert: Психологијата зад linkedin објавите што навистина конвертираат 

30.09.2025

Во време кога дигиталната комуникација е пребрза, а вниманието сѐ пократко, умешноста да се напише нешто што ќе биде прочитано…
Прочитај повеќе

Презентација | Огнен Огненоски, Бизнис Мрежа: Маркетинг индустријата под лупа: што зборуваат бројките за изминатите три години

26.09.2025

Креативноста може да привлече внимание, но само податоците ја откриваат вистинската моќ. Огнен Огненовски, основач и извршен директор на BiznisMreza.mk…
Прочитај повеќе