Презентација | Марина Трајковиќ, Coca-Cola Company: Како Coca-Cola го редефинира маркетингот со генеративна вештачка интелегенција

Во време кога брендовите се натпреваруваат кој побрзо ќе впише „AI“ во својата стратегија, The Coca-Cola Company одамна го направи следниот чекор, практична примена, со реално влијание. Марина Трајковиќ, дел од глобалниот тим на компанијата, во рамките на фестивалот за дигитална креативност и технологии „Socialize 2025“ претстави како Coca-Cola ја позиционираше својата маркетинг иновација на самиот врв на GenAI револуцијата. Ова не е експеримент. Ова е трансформација што трае од 2022 година наваму.

Кога креативноста станува технологија

Coca-Cola беше меѓу првите глобални брендови што вградија генеративна вештачка интелигенција во маркетинг кампања од светски размер. Од креирање на слики до интерактивни NFT искуства, брендот докажа дека AI не го заменува човечкиот елемент, туку го засилува. Трајковиќ посочи дека новата улога на AI во креативниот процес не е само алатка, туку соработник. Со тоа, брендот успеа да ја претвори технологијата во емоција, а иновацијата во приказна.

AI што зборува, слуша и инспирира

Една од највпечатливите алатки што Coca-Cola ги користи се conversational AI решенијата, интелигентни интерфејси кои комуницираат со корисниците, учат од нив и стануваат дел од брендираното искуство. AI веќе не е во позадина, тој е дел од дијалогот со публиката. Креативните академии, интерните експерименти и тестирања започнати уште во 2022 година, сега се претвораат во стабилна основа за идни кампањи што ќе бидат персонализирани, визуелно динамични и културно релевантни.

Лидери во промената

Маркетингот што го води Coca-Cola денес не се темели само на кампањи, туку на постојано подобрување, промена и адаптација. „Change. Transform. Improve.“ стои како интерна мантра, но и реален пристап во секој процес. Coca-Cola не само што е препознаена од Fast Company како една од најиновативните компании во маркетинг и адвертајзинг, туку веќе го поставува стандардот за тоа како се користи вештачка интелигенција на вистински, одговорен и иновативен начин.

Поврзани Новости

Презентација | Никола Соколов, Influencers.club: Скалирање без инвестиции – Како го изградивме influencers.club до глобален бренд без VC пари

03.11.2025

Во време кога стартап културата често значи трка по инвестиции, Никола Соколов од Influencers.club на фестивалот „Socialize 2025“ понуди целосно…
Прочитај повеќе

Презентација | Каидо Кук, Иуте Естонија: BNPL – Од иновација до моќна бизнис алатка

03.11.2025

Кога ќе се спомне „Buy Now, Pay Later“ (BNPL), повеќето помислуваат на банкарски модел. Но презентацијата на Каидо Кук, раководител…
Прочитај повеќе

Презентација | Д-р Ирена Богоевска Гаврилова, Економски факултет при УКИМ: Маркетинг преку инфлуенсерите – Како инфлуенсерите влијаат врз зголемување на продажбата

28.10.2025

Дали допадливоста продава? Според д-р Ирена Богоевска Гаврилова, одговорот е силно „да“. На фестивалот за дигитална креативност и технологии „Socialize…
Прочитај повеќе

Презентација | Дарко Ефремов, SupportKocani.com: Од желба да се помогне до платформа за донации во милиони за 2 часа

28.10.2025

Кога веста за трагедијата во Кочани го обиколи регионот, емоциите беа силни, но уште посилна беше одлуката на една група…
Прочитај повеќе