7.10.2025
Во време кога брендовите се натпреваруваат кој побрзо ќе впише „AI“ во својата стратегија, The Coca-Cola Company одамна го направи следниот чекор, практична примена, со реално влијание. Марина Трајковиќ, дел од глобалниот тим на компанијата, во рамките на фестивалот за дигитална креативност и технологии „Socialize 2025“ претстави како Coca-Cola ја позиционираше својата маркетинг иновација на самиот врв на GenAI револуцијата. Ова не е експеримент. Ова е трансформација што трае од 2022 година наваму.
Кога креативноста станува технологија
Coca-Cola беше меѓу првите глобални брендови што вградија генеративна вештачка интелигенција во маркетинг кампања од светски размер. Од креирање на слики до интерактивни NFT искуства, брендот докажа дека AI не го заменува човечкиот елемент, туку го засилува. Трајковиќ посочи дека новата улога на AI во креативниот процес не е само алатка, туку соработник. Со тоа, брендот успеа да ја претвори технологијата во емоција, а иновацијата во приказна.
AI што зборува, слуша и инспирира
Една од највпечатливите алатки што Coca-Cola ги користи се conversational AI решенијата, интелигентни интерфејси кои комуницираат со корисниците, учат од нив и стануваат дел од брендираното искуство. AI веќе не е во позадина, тој е дел од дијалогот со публиката. Креативните академии, интерните експерименти и тестирања започнати уште во 2022 година, сега се претвораат во стабилна основа за идни кампањи што ќе бидат персонализирани, визуелно динамични и културно релевантни.
Лидери во промената
Маркетингот што го води Coca-Cola денес не се темели само на кампањи, туку на постојано подобрување, промена и адаптација. „Change. Transform. Improve.“ стои како интерна мантра, но и реален пристап во секој процес. Coca-Cola не само што е препознаена од Fast Company како една од најиновативните компании во маркетинг и адвертајзинг, туку веќе го поставува стандардот за тоа како се користи вештачка интелигенција на вистински, одговорен и иновативен начин.
07.10.2025
01.10.2025
30.09.2025
26.09.2025