14.10.2025
Во индустрија каде што повеќето SaaS компании се борат да опстанат, HeyReach ја постигна најбрзата стапка на раст во Европа меѓу sales tech стартапите, и тоа со над 62% профитабилност. На фестивалот за дигитална креативност и технологии „Socialize 2025“, Никола Велковски, ко-основач и извршен директор на HeyReach, го раскажа вистинското лице на „hyper-growth“ патувањето: од идеја до продукт што го сака пазарот, без надворешно финансирање, со 1800 клиенти и 12x годишен раст.

Патот до продукт-пазар фит: 597 демо повици и една вистинска одлука
„Кога немате product-market fit, ништо не функционира. Кога ќе го погодите сè почнува да лета.“ Ова беше суштината на приказната што Велковски ја сподели со публиката. HeyReach ја започна својата мисија со нула приходи, одбиени од сите инвеститори, на чекор од банкрот. Но наместо да се фокусираат на скалирање, тимот се фокусираше на суштинското, да изградат производ што корисниците навистина го сакаат. Со 597 демо повици, радикална промена на понудата и стратегиско позиционирање како софтвер „создаден за агенции“, тимот успеа да ја отклучи златната врата – PMF.
LinkedIn, интеграции и содржина: нула буџет, максимален ефект
HeyReach не растел со реклами, туку со паметна содржина, community ефект и органско присуство на клучните канали. Велковски го нагласи значењето на креаторите на содржина, personal branding на основачите, и стратегиските партнерства како клучни двигатели на растот од $1M до $5M+ ARR. Интеграции со алатки како Clay и специфични функционалности (API, webhooks, whitelabel) создадоа buzz што го направи брендот незаобиколен на LinkedIn.

Растот е секси, но деталите ја прават разликата
Велковски беше искрен и конкретен: „Тимот е сè. CX е сè.“ Без micromanagement, но со екстремна транспарентност, високи очекувања и постојана комуникација, HeyReach изгради култура што оди побрзо од пазарот. И покрај импресивниот раст, тимот веќе ги адресира идните предизвици: подобрување на onboarding-от, справување со ограничениот TAM и менување на ICP – без да се изгуби суштината на брендот.
03.11.2025
03.11.2025
28.10.2025
28.10.2025