Презентација | Един Халиловиќ, Lilium: Performance Advertising – Остварување мерливи резултати

Во ера каде маркетинг буџетите се под лупа, а секој клик треба да води до конверзија, Един Халиловиќ од агенцијата Lilium на фестивалот „Socialize 2025“ го претстави најпрактичниот пристап до дигитална ефективност: performance advertising. Со студија на случај каде брендот Planika.ba оствари 21:1 ROAS, Халиловиќ покажа како со прецизна стратегија и паметна употреба на технологија се постигнуваат резултати што се мерат, не претпоставуваат.

Кога бројките зборуваат погласно од креативата
Клучните KPI индикатори: CPA, ROAS, CVR и CLTV, беа во фокусот на презентацијата, со акцент на нивното следење и оптимизирање. Халиловиќ демонстрираше како се дефинира јасна цел, се избира соодветна платформа, се користи A/B тестирање и се имплементира тракинг што не остава простор за „гатање“.

AI: Од автоматизација до иновација
Презентацијата ја истакна клучната улога на вештачката интелигенција во performance кампањите, од smart bidding до автоматизирано креирање на огласи, па сè до превенција од click fraud. Со AI, кампањите не само што се поефикасни, туку и поинтелигентни.

Performance е менталитет, не само техника
Најсилната порака што ја испрати Халиловиќ? Performance advertising не е тренд, туку дисциплина што бара стратегиско размислување, постојано тестирање и фокус на вредноста за клиентот. Или како што тој рече на сцената на Socialize 2025: „Во маркетингот денес, секој потрошен денар мора да врати резултат, и тоа мерлив.“

Поврзани Новости

Презентација | Никола Соколов, Influencers.club: Скалирање без инвестиции – Како го изградивме influencers.club до глобален бренд без VC пари

03.11.2025

Во време кога стартап културата често значи трка по инвестиции, Никола Соколов од Influencers.club на фестивалот „Socialize 2025“ понуди целосно…
Прочитај повеќе

Презентација | Каидо Кук, Иуте Естонија: BNPL – Од иновација до моќна бизнис алатка

03.11.2025

Кога ќе се спомне „Buy Now, Pay Later“ (BNPL), повеќето помислуваат на банкарски модел. Но презентацијата на Каидо Кук, раководител…
Прочитај повеќе

Презентација | Д-р Ирена Богоевска Гаврилова, Економски факултет при УКИМ: Маркетинг преку инфлуенсерите – Како инфлуенсерите влијаат врз зголемување на продажбата

28.10.2025

Дали допадливоста продава? Според д-р Ирена Богоевска Гаврилова, одговорот е силно „да“. На фестивалот за дигитална креативност и технологии „Socialize…
Прочитај повеќе

Презентација | Дарко Ефремов, SupportKocani.com: Од желба да се помогне до платформа за донации во милиони за 2 часа

28.10.2025

Кога веста за трагедијата во Кочани го обиколи регионот, емоциите беа силни, но уште посилна беше одлуката на една група…
Прочитај повеќе