Презентација | Д-р Ирена Богоевска Гаврилова, Економски факултет при УКИМ: Маркетинг преку инфлуенсерите – Како инфлуенсерите влијаат врз зголемување на продажбата

Дали допадливоста продава? Според д-р Ирена Богоевска Гаврилова, одговорот е силно „да“. На фестивалот за дигитална креативност и технологии „Socialize 2025“, таа ја презентираше својата анализа за тоа како кредибилитетот на инфлуенсерите директно влијае врз довербата, а преку неа и врз продажбата. Во време кога довербата е највредната валута на интернетот, влијателните личности не само што градат брендови, туку и трансакции.

Повеќе од следбеници, се мери влијанието
Истражувањето претставено од Богоевска Гаврилова открива дека дури 90% од маркетерите го сметаат инфлуенсер маркетингот за ефективен. Но не секој инфлуенсер е роден еднакво. Допадливоста и автентичноста се клучни влијателните личности кои изгледаат искрено и комуницираат транспарентно, добиваат поголема доверба од публиката, што пак води до повисока намера за купување.

Instagram води, но довербата е крал
Иако Instagram останува водечка платформа со доминантно присуство на Gen Z, клучниот заклучок е дека платформата сама по себе не гради доверба. Она што продава не е каде, туку како и кој. Инфлуенсерите што се допадливи и атрактивни имаат многу поголем кредибилитет од оние што имаат формални експертизи, покажува анализата.

Довербата продава
Без разлика дали се работи за информативна содржина, забавни видеа или наградни игри – довербата е мостот што ги поврзува инфлуенсерите со потрошувачите. Како што истакна д-р Богоевска-Гаврилова на сцената на Socialize 2025: „Следбениците не бараат диплома, бараат искреност. Брендовите што го разбираат ова, не само што ќе градат заедница, туку и ќе зголемуваат продажба.“

Поврзани Новости

Презентација | Никола Соколов, Influencers.club: Скалирање без инвестиции – Како го изградивме influencers.club до глобален бренд без VC пари

03.11.2025

Во време кога стартап културата често значи трка по инвестиции, Никола Соколов од Influencers.club на фестивалот „Socialize 2025“ понуди целосно…
Прочитај повеќе

Презентација | Каидо Кук, Иуте Естонија: BNPL – Од иновација до моќна бизнис алатка

03.11.2025

Кога ќе се спомне „Buy Now, Pay Later“ (BNPL), повеќето помислуваат на банкарски модел. Но презентацијата на Каидо Кук, раководител…
Прочитај повеќе

Презентација | Дарко Ефремов, SupportKocani.com: Од желба да се помогне до платформа за донации во милиони за 2 часа

28.10.2025

Кога веста за трагедијата во Кочани го обиколи регионот, емоциите беа силни, но уште посилна беше одлуката на една група…
Прочитај повеќе

Презентација | Един Халиловиќ, Lilium: Performance Advertising – Остварување мерливи резултати

20.10.2025

Во ера каде маркетинг буџетите се под лупа, а секој клик треба да води до конверзија, Един Халиловиќ од агенцијата…
Прочитај повеќе