22.9.2025
Патот од индивидуален фриленсер до основач на успешна агенција со јасна ниша и стратешка насока не е секогаш драматичен, но бара внимателна и храбра одлука, како и јасна визија. Милан Савов, основач на SmartClick, го направи токму тој чекор – со фокус на раст, вредност и квалитет, без преголема драма. Денес, неговата агенција работи со B2B SaaS компании ширум светот, применувајќи прецизна SEO стратегија и со јасно дефиниран идеален клиент.
Во разговорот за првото издание на Socialize, Савов зборува за важноста на продажбата како нов начин на размислување, за улогата на фокусот во градењето експертиза и за тоа што значи кога агенцијата станува и сопствен клиент. Ова интервју нуди искрен увид во претприемачкиот премин што сè уште го задржува суштинскиот фриленсерски дух, надграден со тим, структура и резултати што носат препознатливост на глобално ниво.
1. Како настана идејата за SmartClick?
Сè започна додека работев како фриленсер. Имав многу работа, не можев да постигнам, а во мене веќе тлееше претприемачкиот дух – идејата да направам тим и да опслужиме повеќе клиенти.
Во тој период, еден од клиентите имаше многу повеќе задачи од тоа што јас сам можев да ги завршам. Тој ми предложи да отворам компанија, за да му ги покријам сите барања и да може полесно да ме плаќа.
Така решив – ќе земам уште еден човек со мене и ќе стартуваме. Така настана SmartClick.
2. Што беше најтешкиот mindset shift од фриленсер во претприемач?
Продажбата. Како фриленсер, клиентите сами ме наоѓаа. Профил, рејтинг, портфолио – и работата доаѓаше. Но кога отворив агенција, сè се смени. Сега јас требаше да ги носам клиентите.
Требаше време да сфатам дека продажбата не е наметнување. Преку настани, запознавања, разговори – разбрав дека продажбата значи само: дали можам да ти помогнам? Ако можам – супер, ако не – не форсираме.
И најважно – кога имаш тим што испорачува квалитет, клиентите не само што остануваат, туку и те препорачуваат.
3. Колку е важно да си најдеш свој niche и да не работиш сè за секого?
Пресудно е. Ако работиш сè за секого – не си експерт. А кога не си експерт, не можеш да наплатиш колку што вредиш.
Кога најдовме кој е нашиот идеален клиент – B2B SaaS компании – сè си дојде на место. Знаеш на кои настани да одиш, со кого да зборуваш, кои проблеми ги решаваш, и кому помагаш. И целиот тим се структуира така што можеме најдобро да им служиме токму на тие клиенти.
4. Што значи кога си сам на себе клиент?
Тоа значи дека секогаш си последен на листа. Секогаш нешто итно излегува за клиентите, а твојот вебсајт, твоите KPIs, твојата стратегија – чекаат. Ние три пати го правевме вебсајтот, па го паузиравме. Додека не решивме да си бидеме самите себе клиент: со неделни состаноци, KPI, внатрешни репорти. Само така, конечно, го завршивме и објавивме новиот вебсајт.
5. Каде го гледаш SEO-то во SaaS индустријата? И кога треба да се вклучи?
SEO е стратешки потег, и најдобро е кога се планира од самиот почеток.
Кога таргетираш зборови што луѓето свесно ги пребаруваат – резултатите доаѓаат.
Ние секогаш работиме со стратегија што ги покрива трите фази на buyer journey:
Ако SEO е поставен правилно – ќе донесе traffic и посети , но и клиенти.
07.10.2025
07.10.2025
01.10.2025
30.09.2025