Презентација | Огнен Огненоски, Бизнис Мрежа: Маркетинг индустријата под лупа: што зборуваат бројките за изминатите три години

Креативноста може да привлече внимание, но само податоците ја откриваат вистинската моќ. Огнен Огненовски, основач и извршен директор на BiznisMreza.mk и долгогодишен аналитичар на корпоративните движења, ја отвори конференциската програма на фестивалот за дигитална креативност и технологии „Socialize 2025“ и понуди уникатен преглед врз македонската агенциска сцена, поткрепен со конкретни податоци, прецизни анализи и остри согледувања. 

Агенции со раст и оние што исчезнуваат 
Од бројот на новоосновани компании до стапката на преживување, Огненовски ја откри динамиката што стои зад сјајот на маркетинг индустријата. Презентацијата покажа дека зад секоја кампања стои бизнис структура што мора да биде флексибилна, солвентна и стратешки позиционирана. Податоците за згаснати агенции беа потсетник дека креативноста без менаџмент не е одржлива. 

Каде е силата по градови и по сопственост 
Интересно откритие беше територијалната распределба на агенциите, како и структурата по сопственост. Доминираат агенции од Скопје, но втората маркетинг ера полека се шири надвор од главниот град. Презентацијата го отвори прашањето: Дали пазарот е навистина конкурентен, или централизираниот пристап сѐ уште доминира во креативната економија? 

Топ 10 со реален импакт и плата што ја следи продуктивноста 
Листите на ТОП 10 агенции според приходи, добивка и број на вработени беа најочекуваниот сегмент – и најсподелуван дел од презентацијата. Вредноста не се мери само во кампањи, туку и во нето плата, наплата на побарувања и долгорочна бонитетна оцена. Како што Огненовски рече: „Податоците зборуваат, вие одлучувате.“ А маркетинг професионалците што беа присутни, сигурно излегоа од салата со многу идеи и уште повеќе прашања. 

Анализата беше важен сигнал: време е агенциите да се гледаат не само како креативни партнери, туку како сериозни бизнис ентитети со мерлив импакт. 

Поврзани Новости

Презентација | Марина Трајковиќ, Coca-Cola Company: Како Coca-Cola го редефинира маркетингот со генеративна вештачка интелегенција

07.10.2025

Во време кога брендовите се натпреваруваат кој побрзо ќе впише „AI“ во својата стратегија, The Coca-Cola Company одамна го направи…
Прочитај повеќе

Презентација | Коста Петров, P World: Повеќе од трендови: Верувањето на вашиот бренд е се!

07.10.2025

Во свет каде што вниманието се брои во секунди, а трендовите траат колку еден swipe, највредната и најретката валута за…
Прочитај повеќе

Презентација | Марија Мешкова, Zenfluent: Креаторот како ceo – Не креираме содржина, градиме светови 

01.10.2025

Кога креативноста ќе се спои со визија, настанува нешто многу подлабоко од обична содржина, се гради свет. Токму оваа трансформација…
Прочитај повеќе

Презентација | Јасмин Алиќ, Linkedin Growth Expert: Психологијата зад linkedin објавите што навистина конвертираат 

30.09.2025

Во време кога дигиталната комуникација е пребрза, а вниманието сѐ пократко, умешноста да се напише нешто што ќе биде прочитано…
Прочитај повеќе