Презентација | Марија Мешкова, Zenfluent: Креаторот како ceo – Не креираме содржина, градиме светови 

Кога креативноста ќе се спои со визија, настанува нешто многу подлабоко од обична содржина, се гради свет. Токму оваа трансформација на улогата на креаторот беше во фокусот на излагањето на Марија Мешкова, контент креаторка во Zenfluent, на фестивалот за дигитална креативност и технологии „Socialize 2025“. Преку концептот „Креатор CEO“, Мешкова ги оспори традиционалните гледишта во маркетинг-индустријата според кои креаторите се сведени на извршители на брифови. Напротив, тие стануваат носители на визијата на брендот, водечка сила што ја поврзува публиката со светови што самите ги замислуваат и ги создаваат. 

Алгоритамот не е шеф 

Во ерата на податоци, алгоритми и KPI-опсесии, Мешкова повика на враќање кон суштинското прашање: кој си ти како бренд и што значиш за својата публика? „Алгоритамот не ти е шеф. Идендитетот ти е.“ порача таа, потенцирајќи дека вистинската поврзаност не се гради преку следење трендови, туку преку доследно раскажување на приказната на брендот. Алгоритмите не се занемаруваат, но не смеат да бидат водилка, тие се алатка, а не компас. 

Пораката што не одбива, не конвертира 

Во обидот да им се допаднат на сите, многу брендови стануваат невидливи. Мешкова предупреди дека неутралната комуникација не остава впечаток „Ако твојата порака не предизвика реакција, нема ни да конвертира“, истакна таа. Според неа, вистинскиот маркетинг не се плаши од поделени мислења, напротив, токму поларизацијата укажува дека испраќате порака со јасна позиција. А само таквите пораки создаваат лојалност и долгорочно влијание. 

Виралност без вредности = хаос 

Една од клучните пораки во нејзиното излагање беше дека виралноста сама по себе не е цел – таа е средство, кое без јасна вредносна рамка води кон хаос. „Виралност без усогласеност е хаос.“ нагласи Мешкова. Брендовите што постигнуваат долгорочен успех се оние што имаат храброст први да зачекорат во светот што самите го изградиле. Публиката препознава визија и доследност, и токму тоа ја претвора во заедница. 

Поврзани Новости

Презентација | Марина Трајковиќ, Coca-Cola Company: Како Coca-Cola го редефинира маркетингот со генеративна вештачка интелегенција

07.10.2025

Во време кога брендовите се натпреваруваат кој побрзо ќе впише „AI“ во својата стратегија, The Coca-Cola Company одамна го направи…
Прочитај повеќе

Презентација | Коста Петров, P World: Повеќе од трендови: Верувањето на вашиот бренд е се!

07.10.2025

Во свет каде што вниманието се брои во секунди, а трендовите траат колку еден swipe, највредната и најретката валута за…
Прочитај повеќе

Презентација | Јасмин Алиќ, Linkedin Growth Expert: Психологијата зад linkedin објавите што навистина конвертираат 

30.09.2025

Во време кога дигиталната комуникација е пребрза, а вниманието сѐ пократко, умешноста да се напише нешто што ќе биде прочитано…
Прочитај повеќе

Презентација | Огнен Огненоски, Бизнис Мрежа: Маркетинг индустријата под лупа: што зборуваат бројките за изминатите три години

26.09.2025

Креативноста може да привлече внимание, но само податоците ја откриваат вистинската моќ. Огнен Огненовски, основач и извршен директор на BiznisMreza.mk…
Прочитај повеќе