Презентација | Ивана Томовиќ и Марко Анѓелковиќ, SmartPoint: TikTok мастерклас – уникатен рецепт за вирални тикток видеа што досега сигурно не сте го виделе

Во време кога секој бренд се обидува да биде „вирален“, TikTok бара многу повеќе од случајна инспирација и среќна околност. Бара разбирање на платформата, познавање на публиката и методологија што ги спојува креативноста и податоците. Токму тоа го донесе TikTok мастер-класот на Ивана Томовиќ и Марко Анѓелковиќ од агенцијата SmartPoint, претставен на фестивалот за дигитална креативност и технологии „Socialize 2025“ практичен и детално структуриран пристап до TikTok стратегија што функционира во реални услови и за реални брендови.

Содржина што не се скрола, туку се споделува
Нивниот пристап е јасен: виралноста не е хаос, туку процес. Со три главни формати: скеч, интервју и тема, и прецизни production & distribution тактики, Томовиќ и Анѓелковиќ покажаа како едно видео може да достигне милионски reach без ниту едно евро инвестирано во буст. Примери со преку 3.5 милиони прегледи се потврда дека публиката сака искрен, забавен и социјално релевантен контент.

Платено или органско? Дигиталниот маркетинг повеќе не бира страна
TikTok не е само „Gen Z алатка“, туку performance платформа која со буџет од само 500 евра месечно може да генерира 1.5 милиони прегледи. И тоа без губење на кредибилитетот или креативниот импакт. Според презентерите, клучот е во правилна комбинација на органски reach и прецизно таргетирани Ads, стратегија која годишно носи до 17 милиони видеопрегледи за брендовите што знаат што прават.

Маркетинг што не се обидува да биде модерен, туку релевантен
Настапот на SmartPoint на Socialize беше повеќе од презентација, тоа беше повик до целата индустрија: време е TikTok да се третира како сериозен дел од маркетинг-миксот, не како експеримент. Во ера на алгоритми, брендовите што ги разбираат луѓето ќе останат релевантни. А TikTok, кога се користи паметно, не е само канал, туку најбрзо растечка арена за влијание.

Поврзани Новости

Презентација | Никола Соколов, Influencers.club: Скалирање без инвестиции – Како го изградивме influencers.club до глобален бренд без VC пари

03.11.2025

Во време кога стартап културата често значи трка по инвестиции, Никола Соколов од Influencers.club на фестивалот „Socialize 2025“ понуди целосно…
Прочитај повеќе

Презентација | Каидо Кук, Иуте Естонија: BNPL – Од иновација до моќна бизнис алатка

03.11.2025

Кога ќе се спомне „Buy Now, Pay Later“ (BNPL), повеќето помислуваат на банкарски модел. Но презентацијата на Каидо Кук, раководител…
Прочитај повеќе

Презентација | Д-р Ирена Богоевска Гаврилова, Економски факултет при УКИМ: Маркетинг преку инфлуенсерите – Како инфлуенсерите влијаат врз зголемување на продажбата

28.10.2025

Дали допадливоста продава? Според д-р Ирена Богоевска Гаврилова, одговорот е силно „да“. На фестивалот за дигитална креативност и технологии „Socialize…
Прочитај повеќе

Презентација | Дарко Ефремов, SupportKocani.com: Од желба да се помогне до платформа за донации во милиони за 2 часа

28.10.2025

Кога веста за трагедијата во Кочани го обиколи регионот, емоциите беа силни, но уште посилна беше одлуката на една група…
Прочитај повеќе