Презентација | Никола Велковски, HeyReach: Хајпер раст во SaaS: од $0 до $4.7M ARR за 21 месец

Во индустрија каде што повеќето SaaS компании се борат да опстанат, HeyReach ја постигна најбрзата стапка на раст во Европа меѓу sales tech стартапите, и тоа со над 62% профитабилност. На фестивалот за дигитална креативност и технологии „Socialize 2025“, Никола Велковски, ко-основач и извршен директор на HeyReach, го раскажа вистинското лице на „hyper-growth“ патувањето: од идеја до продукт што го сака пазарот, без надворешно финансирање, со 1800 клиенти и 12x годишен раст.

Патот до продукт-пазар фит: 597 демо повици и една вистинска одлука

„Кога немате product-market fit, ништо не функционира. Кога ќе го погодите сè почнува да лета.“ Ова беше суштината на приказната што Велковски ја сподели со публиката. HeyReach ја започна својата мисија со нула приходи, одбиени од сите инвеститори, на чекор од банкрот. Но наместо да се фокусираат на скалирање, тимот се фокусираше на суштинското, да изградат производ што корисниците навистина го сакаат. Со 597 демо повици, радикална промена на понудата и стратегиско позиционирање како софтвер „создаден за агенции“, тимот успеа да ја отклучи златната врата – PMF.

LinkedIn, интеграции и содржина: нула буџет, максимален ефект

HeyReach не растел со реклами, туку со паметна содржина, community ефект и органско присуство на клучните канали. Велковски го нагласи значењето на креаторите на содржина, personal branding на основачите, и стратегиските партнерства како клучни двигатели на растот од $1M до $5M+ ARR. Интеграции со алатки како Clay и специфични функционалности (API, webhooks, whitelabel) создадоа buzz што го направи брендот незаобиколен на LinkedIn.

Растот е секси, но деталите ја прават разликата

Велковски беше искрен и конкретен: „Тимот е сè. CX е сè.“ Без micromanagement, но со екстремна транспарентност, високи очекувања и постојана комуникација, HeyReach изгради култура што оди побрзо од пазарот. И покрај импресивниот раст, тимот веќе ги адресира идните предизвици: подобрување на onboarding-от, справување со ограничениот TAM и менување на ICP – без да се изгуби суштината на брендот.

Поврзани Новости

Презентација | Никола Соколов, Influencers.club: Скалирање без инвестиции – Како го изградивме influencers.club до глобален бренд без VC пари

03.11.2025

Во време кога стартап културата често значи трка по инвестиции, Никола Соколов од Influencers.club на фестивалот „Socialize 2025“ понуди целосно…
Прочитај повеќе

Презентација | Каидо Кук, Иуте Естонија: BNPL – Од иновација до моќна бизнис алатка

03.11.2025

Кога ќе се спомне „Buy Now, Pay Later“ (BNPL), повеќето помислуваат на банкарски модел. Но презентацијата на Каидо Кук, раководител…
Прочитај повеќе

Презентација | Д-р Ирена Богоевска Гаврилова, Економски факултет при УКИМ: Маркетинг преку инфлуенсерите – Како инфлуенсерите влијаат врз зголемување на продажбата

28.10.2025

Дали допадливоста продава? Според д-р Ирена Богоевска Гаврилова, одговорот е силно „да“. На фестивалот за дигитална креативност и технологии „Socialize…
Прочитај повеќе

Презентација | Дарко Ефремов, SupportKocani.com: Од желба да се помогне до платформа за донации во милиони за 2 часа

28.10.2025

Кога веста за трагедијата во Кочани го обиколи регионот, емоциите беа силни, но уште посилна беше одлуката на една група…
Прочитај повеќе