Презентација | Дарко Ефремов, SupportKocani.com: Од желба да се помогне до платформа за донации во милиони за 2 часа

Кога веста за трагедијата во Кочани го обиколи регионот, емоциите беа силни, но уште посилна беше одлуката на една група млади луѓе да делуваат. Наместо тага, избраа акција. За само два часа, од срце и со помош на технологија, тие ја креираа SupportKocani.com, веб платформа што стана симбол на солидарност и дигитална мобилизација. Во рамките на фестивалот за дигитална креативност и технологии „Socialize 2025“, Дарко Ефремов ја раскажа приказната која стои зад бројките што зборуваат: 20+ милиони денари донации, 400.000 уникатни посетители, 126 земји.

Од итна потреба до user friendly платформа

Прескокнувајќи бирократски процедури и комплексни системи, тимот изгради директно, едноставно и транспарентно решение. Преку AI генериран шаблон, веб страницата беше лансирана во рекордно време, овозможувајќи јавен увид во донациите и персонализирани информации за секоја жртва. Корисничкото искуство беше водено од емпатија, јасно, интуитивно и мобилно-оптимизирано.

Кога бројките раскажуваат приказна со човечко лице

Со 6.000+ процесирани донации, поддршка од глобална публика и стотици илјади интеракции, платформата стана дигитален пример за мобилизирана солидарност. Во суштина, тоа е студија на случај за тоа како брендовите (или заедниците) можат да изградат доверба преку транспарентност, автентичност и брза акција, вредности кои сè повеќе го дефинираат современиот маркетинг.

Брзина, доверба и импакт се рецептот на новата ера

Она што го слушнавме од Дарко Ефремов не беше само tech success story, туку потсетник дека технологијата добива вистинска вредност кога е во служба на заедницата. SupportKocani.com е повеќе од платформа, тоа е лекција за сите нас во маркетингот: дека вистинските приказни, искрено испорачани, се најсилната алатка за поврзување со публиката.

Поврзани Новости

Презентација | Никола Соколов, Influencers.club: Скалирање без инвестиции – Како го изградивме influencers.club до глобален бренд без VC пари

03.11.2025

Во време кога стартап културата често значи трка по инвестиции, Никола Соколов од Influencers.club на фестивалот „Socialize 2025“ понуди целосно…
Прочитај повеќе

Презентација | Каидо Кук, Иуте Естонија: BNPL – Од иновација до моќна бизнис алатка

03.11.2025

Кога ќе се спомне „Buy Now, Pay Later“ (BNPL), повеќето помислуваат на банкарски модел. Но презентацијата на Каидо Кук, раководител…
Прочитај повеќе

Презентација | Д-р Ирена Богоевска Гаврилова, Економски факултет при УКИМ: Маркетинг преку инфлуенсерите – Како инфлуенсерите влијаат врз зголемување на продажбата

28.10.2025

Дали допадливоста продава? Според д-р Ирена Богоевска Гаврилова, одговорот е силно „да“. На фестивалот за дигитална креативност и технологии „Socialize…
Прочитај повеќе

Презентација | Един Халиловиќ, Lilium: Performance Advertising – Остварување мерливи резултати

20.10.2025

Во ера каде маркетинг буџетите се под лупа, а секој клик треба да води до конверзија, Един Халиловиќ од агенцијата…
Прочитај повеќе