28.10.2025

Дали допадливоста продава? Според д-р Ирена Богоевска Гаврилова, одговорот е силно „да“. На фестивалот за дигитална креативност и технологии „Socialize 2025“, таа ја презентираше својата анализа за тоа како кредибилитетот на инфлуенсерите директно влијае врз довербата, а преку неа и врз продажбата. Во време кога довербата е највредната валута на интернетот, влијателните личности не само што градат брендови, туку и трансакции.
Повеќе од следбеници, се мери влијанието
Истражувањето претставено од Богоевска Гаврилова открива дека дури 90% од маркетерите го сметаат инфлуенсер маркетингот за ефективен. Но не секој инфлуенсер е роден еднакво. Допадливоста и автентичноста се клучни влијателните личности кои изгледаат искрено и комуницираат транспарентно, добиваат поголема доверба од публиката, што пак води до повисока намера за купување.

Instagram води, но довербата е крал
Иако Instagram останува водечка платформа со доминантно присуство на Gen Z, клучниот заклучок е дека платформата сама по себе не гради доверба. Она што продава не е каде, туку како и кој. Инфлуенсерите што се допадливи и атрактивни имаат многу поголем кредибилитет од оние што имаат формални експертизи, покажува анализата.
Довербата продава
Без разлика дали се работи за информативна содржина, забавни видеа или наградни игри – довербата е мостот што ги поврзува инфлуенсерите со потрошувачите. Како што истакна д-р Богоевска-Гаврилова на сцената на Socialize 2025: „Следбениците не бараат диплома, бараат искреност. Брендовите што го разбираат ова, не само што ќе градат заедница, туку и ќе зголемуваат продажба.“
03.11.2025
03.11.2025
28.10.2025
20.10.2025