Презентација | Никола Соколов, Influencers.club: Скалирање без инвестиции – Како го изградивме influencers.club до глобален бренд без VC пари

Во време кога стартап културата често значи трка по инвестиции, Никола Соколов од Influencers.club на фестивалот „Socialize 2025“ понуди целосно поинаква перспектива. Како да се изгради глобален бренд без да се земе ни цент од инвеститори? Неговиот пристап? Храброст, фокус и добро темпирани „облози“ со минимални ресурси.

Од ништо, до нешто скалабилно

Соколов откри дека првите приходи доаѓале дури пред да постои производот, со cold outreach и предпродажба на пристап до податоци што уште не биле креирани. Клиентите добивале Google Sheets, а тимот преку ноќ ја градеше технологијата. Секој долар беше инвестиција во следниот чекор, а секој чекор, внимателно избрана стратегија.

Од податоци до економија на креатори на содржина

Следната етапа била ориентација кон инфлуенсер маркетинг индустријата. Со повисоки цени, фокус на креатори и lead generation преку бесплатни алатки, Influencers.club се позиционираше како играч што нуди вредност преку податоци и персонализирани извештаи. Важна алка во успехот: градење кредибилитет преку LinkedIn и директна комуникација со пазарот.

Од услуга кон платформа

Третата „облога“ била трансформацијата во агенциски модел, но сегашната визија оди подалеку: SaaS платформа за откривање инфлуенсери, со автоматизирано пребарување, API решенија и интеграции со маркетинг екосистемот. „Изградивме нешто што скалира без да го загуби карактерот,“ рече Соколов.

Кога секоја инвестиција е твоја лична

На сцената на Socialize 2025, Соколов им покажа на маркетинг професионалците дека нема потреба од милиони за да се изгради нешто големо, потребни се визија, дисциплина и спремност да се оди all-in. И, се разбира, малку смелост да се направи првиот чекор… дури и ако имаш само Google Sheet.

Поврзани Новости

Презентација | Каидо Кук, Иуте Естонија: BNPL – Од иновација до моќна бизнис алатка

03.11.2025

Кога ќе се спомне „Buy Now, Pay Later“ (BNPL), повеќето помислуваат на банкарски модел. Но презентацијата на Каидо Кук, раководител…
Прочитај повеќе

Презентација | Д-р Ирена Богоевска Гаврилова, Економски факултет при УКИМ: Маркетинг преку инфлуенсерите – Како инфлуенсерите влијаат врз зголемување на продажбата

28.10.2025

Дали допадливоста продава? Според д-р Ирена Богоевска Гаврилова, одговорот е силно „да“. На фестивалот за дигитална креативност и технологии „Socialize…
Прочитај повеќе

Презентација | Дарко Ефремов, SupportKocani.com: Од желба да се помогне до платформа за донации во милиони за 2 часа

28.10.2025

Кога веста за трагедијата во Кочани го обиколи регионот, емоциите беа силни, но уште посилна беше одлуката на една група…
Прочитај повеќе

Презентација | Един Халиловиќ, Lilium: Performance Advertising – Остварување мерливи резултати

20.10.2025

Во ера каде маркетинг буџетите се под лупа, а секој клик треба да води до конверзија, Един Халиловиќ од агенцијата…
Прочитај повеќе