“Buy now, pay later” револуцијата: Го трансформираме пазарот и растеме заедно

Флексибилниот модел на плаќање „Купи сега, плати подоцна-Buy now pat later“ кој Иуте Македонија пионерски го воведе на пазарот, веќе одамна е тренд кај потрошувачите.

Во целиот процес се имплементирани машинско учење и вештачка интелигенција, а моделот е веќе интегриран кај повеќе од 650 партнери-трговци, над 850 продажни места и 100 е-продавници.

Станува збор за многу поефикасна и покомфорна алтернатива на кредитните картички, каде што производот или услугата можат да се купат со едноставно скенирање и флексибилна распределба на месечните рати и износи, онака како што на купувачот му одговара, пришто постои опција за одложување на првата рата. Производот или услугата се земаат веднаш, а со плаќање се започнува од следниот месец.

Целиот процес е целосно дигитален и достапен преку апликацијата Myiute, каде што на едно место може да се аплицира, да се направи потврда на идентитетот и дигитално да се потпише договорот, додека купувањето во партнерска мрежа е овозможено преку едноставно скенирање на  QR код. 

Целиот процес на идентификација и верификација е брз и безбеден, преку интегрирана регистрирана безбедносна шема во партнерство со Евротраст.

Моделот “Купи сега, плати подоцна” е одличен избор за секој паметен купувач.

“Се повеќе корисници и наши потрошувачи го бираат овој модел како алатка која значително им го олеснува потрошувачкото искуство, а од друга страна е целосно безбедна и овозможува планирање на буџетот по сопствена мерка. На пример, Iute Smart 0% е начин на плаќање за кој купувачот нема никаков трошок. Доколку тој се одлучи  за производ кој чини 4.000 МКД на 4 рати, тогаш враќа 4×1.000 МКД. Првата рата е еден месец по одобрувњето.  Доколку пак сака да отплаќа на подолг период со ниска месечна провизија и отплата до 36 рати, изборот е Iute Flexi.” -велат од Иуте.

Финтек компаниите веќе не се насочуваат кон неопслужени клиенти, туку кон оние кои бараат подобро корисничко искуство од традиционалните банки, кои сè уште имаат долги и сложени процеси, особено за подигнување кредити.

Прочитајте повеќе како функционира овој модел на нашиот пазар.

Поврзани Новости

Презентација | Марина Трајковиќ, Coca-Cola Company: Како Coca-Cola го редефинира маркетингот со генеративна вештачка интелегенција

07.10.2025

Во време кога брендовите се натпреваруваат кој побрзо ќе впише „AI“ во својата стратегија, The Coca-Cola Company одамна го направи…
Прочитај повеќе

Презентација | Коста Петров, P World: Повеќе од трендови: Верувањето на вашиот бренд е се!

07.10.2025

Во свет каде што вниманието се брои во секунди, а трендовите траат колку еден swipe, највредната и најретката валута за…
Прочитај повеќе

Презентација | Марија Мешкова, Zenfluent: Креаторот како ceo – Не креираме содржина, градиме светови 

01.10.2025

Кога креативноста ќе се спои со визија, настанува нешто многу подлабоко од обична содржина, се гради свет. Токму оваа трансформација…
Прочитај повеќе

Презентација | Јасмин Алиќ, Linkedin Growth Expert: Психологијата зад linkedin објавите што навистина конвертираат 

30.09.2025

Во време кога дигиталната комуникација е пребрза, а вниманието сѐ пократко, умешноста да се напише нешто што ќе биде прочитано…
Прочитај повеќе