Презентација | Марина Трајковиќ, Coca-Cola Company: Како Coca-Cola го редефинира маркетингот со генеративна вештачка интелегенција
07.10.2025
Во време кога брендовите се натпреваруваат кој побрзо ќе впише „AI“ во својата стратегија, The Coca-Cola Company одамна го направи…
Прочитај повеќе
Презентација | Коста Петров, P World: Повеќе од трендови: Верувањето на вашиот бренд е се!
07.10.2025
Во свет каде што вниманието се брои во секунди, а трендовите траат колку еден swipe, највредната и најретката валута за…
Прочитај повеќе
Презентација | Марија Мешкова, Zenfluent: Креаторот како ceo – Не креираме содржина, градиме светови
01.10.2025
Кога креативноста ќе се спои со визија, настанува нешто многу подлабоко од обична содржина, се гради свет. Токму оваа трансформација…
Прочитај повеќе
Презентација | Јасмин Алиќ, Linkedin Growth Expert: Психологијата зад linkedin објавите што навистина конвертираат
30.09.2025
Во време кога дигиталната комуникација е пребрза, а вниманието сѐ пократко, умешноста да се напише нешто што ќе биде прочитано…
Прочитај повеќе
Презентација | Огнен Огненоски, Бизнис Мрежа: Маркетинг индустријата под лупа: што зборуваат бројките за изминатите три години
26.09.2025
Креативноста може да привлече внимание, но само податоците ја откриваат вистинската моќ. Огнен Огненовски, основач и извршен директор на BiznisMreza.mk…
Прочитај повеќе
Интервју | Милан Савов, SmartClick: Од фриленс кон бренд со јасна визија
22.09.2025
Патот од индивидуален фриленсер до основач на успешна агенција со јасна ниша и стратешка насока не е секогаш драматичен, но…
Прочитај повеќе
Интервју | Катерина Теовска, Пивара Скопје: Дигиталниот маркетинг не е опција, туку начин на работа
16.09.2025
Кога јасната стратегија, познавањето на пазарот и искрената комуникација со публиката се во хармонија, резултатот не е само видливост, туку…
Прочитај повеќе
Интервју | Маја Наумовска Савеска, Халкбанк: Дигиталниот маркетинг е канал за градење вредности и поврзување со луѓето
04.09.2025
Финансискиот сектор долго време беше поврзуван со конзервативност и формалност, но денес тоа се менува благодарение на новите очекувања на…
Прочитај повеќе