Презентација | Никола Соколов, Influencers.club: Скалирање без инвестиции – Како го изградивме influencers.club до глобален бренд без VC пари
03.11.2025
Во време кога стартап културата често значи трка по инвестиции, Никола Соколов од Influencers.club на фестивалот „Socialize 2025“ понуди целосно…
Прочитај повеќе
Презентација | Каидо Кук, Иуте Естонија: BNPL – Од иновација до моќна бизнис алатка
03.11.2025
Кога ќе се спомне „Buy Now, Pay Later“ (BNPL), повеќето помислуваат на банкарски модел. Но презентацијата на Каидо Кук, раководител…
Прочитај повеќе
Презентација | Д-р Ирена Богоевска Гаврилова, Економски факултет при УКИМ: Маркетинг преку инфлуенсерите – Како инфлуенсерите влијаат врз зголемување на продажбата
28.10.2025
Дали допадливоста продава? Според д-р Ирена Богоевска Гаврилова, одговорот е силно „да“. На фестивалот за дигитална креативност и технологии „Socialize…
Прочитај повеќе
Презентација | Дарко Ефремов, SupportKocani.com: Од желба да се помогне до платформа за донации во милиони за 2 часа
28.10.2025
Кога веста за трагедијата во Кочани го обиколи регионот, емоциите беа силни, но уште посилна беше одлуката на една група…
Прочитај повеќе
Презентација | Един Халиловиќ, Lilium: Performance Advertising – Остварување мерливи резултати
20.10.2025
Во ера каде маркетинг буџетите се под лупа, а секој клик треба да води до конверзија, Един Халиловиќ од агенцијата…
Прочитај повеќе
Презентација | Теона Сима, The Language Blondie: 15 работи што ги научив од The Language Blondie
20.10.2025
Во маркетинг светот преполн со шаблони и бројки, Теона Сима, позната како The Language Blondie, на фестивалот за дигитална креативност…
Прочитај повеќе
Презентација | Никола Велковски, HeyReach: Хајпер раст во SaaS: од $0 до $4.7M ARR за 21 месец
14.10.2025
Во индустрија каде што повеќето SaaS компании се борат да опстанат, HeyReach ја постигна најбрзата стапка на раст во Европа…
Прочитај повеќе
Презентација | Ивана Томовиќ и Марко Анѓелковиќ, SmartPoint: TikTok мастерклас – уникатен рецепт за вирални тикток видеа што досега сигурно не сте го виделе
14.10.2025
Во време кога секој бренд се обидува да биде „вирален“, TikTok бара многу повеќе од случајна инспирација и среќна околност.…
Прочитај повеќе